متن زیر کمی طولانی است ولی برای شناخت چهره مرموز و خطرناک صهیونیسم، ضروری است. ما برخی عقاید خطرناک یهود را از دو کتاب تورات (تحریف شده) و تلمود(کتاب اعتقادات و احکام دینی یهود) را آورده ایم.
الف) تورات
تورات به معنای تعلیم و بشارت، کتابی است آسمانی که بر پیامبر عظیم الشأن حضرت موسی علیه السلام نازل شده است. ولی یهودیان، این کتاب را تحریف کرده و خرافات و افسانه های زیادی در آن جای دادند؛ به گونه ای که امروزه به یک کتاب مضحک و عجیب در آمده است.

نویسندگان تورات اشخاص مجهول الهویه ای هستند که قرآن درباره آنها می فرماید: « پس وای بر کسانی که از پیش خود چیزی نوشته و به خدای متعال نسبت دهند تا به بهای اندک و متاع ناچیز دنیا بفروشند. وای بر آنها از آن نوشته ها و آنچه از آن به دست آرند.» بقره 78

اینک به برخی قسمت های تورات تحریف شده توجه فرمایید تا با ماهیت نژاد پرستی یهود و صهیونیست بیشتر آشنا شوید :
1. خداوند مانند انسانهاست. (سفر پیدایش، اصحاح اوّل، آیه36 )گیس و لباس دارد. ( سفر دانیال، اصحاح هفتم) دو پا دارد. ( سفر خروج، اصحاح 24)مانند انسان راه می رود. ( سفر پیدایش، اصحاح 3) آن قدر نادان است! که بدون نشانه نمی تواند خانه ی مؤمنان را از خانه کفار تشخیص دهد. ( سفر خروج، اصحاح 12، آیه 12) پیمان خود را می شکند. (سموئیل اوّل، اصحاح 2، آیه30 ) از کرده خویش پشیمان می شود. ( سموئیل اوّل، اصحاح15، آیه10)با انسان کشتی می گیرد. ( سفر پیدایش، باب34)مار از او راستگوتر است.( سفر پیدایش، اصحاح سوم، آیه30)

2. پیامبران هم از خدا دست کمی ندارند. برخی با زنان زنا می کنند!(سموئیل دوم، اصحاح11، آیه11) برخی با دختران خود!(سفر پیدایش، اصحاح29)برخی مردم را فریب داده، می کشند و زنهایشان را به همسری در می آورند.(سموئیل دوم، اصحاح 11) برخی با خدا کشتی می گیرند. (سفر پیدایش، اصحاح 29)برخی برای پرستش بتها خانه می سازند. ( اول پادشاهان، باب 11)برخی با خداوند درشتی و خشونت می کنند. (سفر خروج، اصحاح32، آیه 31)برخی از زنا متولد شده اند!! (سفر داوران، باب11، آیه 1)برخی دروغگو هستند (اول پادشاهان، اصحاح 13، آیه 11)و برخی نبوت را به زور از خداوند گرفته اند.(سفر پیدایش، اصحاح 32)
قسمت هایی از متن تورات کنونی:
3. « من گفتم که شما خدایانید و جمیع شما فرزندان حضرت اعلی، لیکن مثل آدمیان خواهید مرد.» سفر تثنیه، باب 10، آیه 15

4. « اقوام غیر اسرائیل به جماعت خدا راه نخواهند یافت و هیچکدام از آنها به میان جامعه خداوندی وارد نخواهند شد.» سفر تثنیه، باب 23، آیات 1ـ3

5. « حدود تو را از بحر فلسطین و از صحرا تا نهر فرات قرار می دهیم. زیرا ساکنان آن سرزمین را به دست شما خواهیم سپرد و ایشان را از پیش خود خواهیم راند. با ایشان و با خدایان ایشان عهد مبند.» سفر خروج، باب 23، آیه 31

6. « به سرزمین کنعانیان تا نهر فرات داخل شوید. اینک این زمین را پیش روی شما گذاشتم. پس داخل شده، زمینی را که خداوند برای پدران شما ابراهیم و اسحاق و یعقوب قسم خورده که به ایشان و بعد از آنها به ذریه ایشان بدهد، به تصرف در آورید.» سفر تثنیه، باب1، آیات 7و8

7. « و امّتها را به میراث تو خواهم داد و اقصای زمین را ملک تو خواهم کرد. ایشان را به عصای آهنین خواهی کشت، مثل کوزه گر آنها را خورد خواهی نمود.» مزامیر، باب2، آیات 8و9

8. « گوشت بخورید و خون بنوشید. گوشت صاران را خواهید خورد و خون رؤسای جهان را خواهید نوشید.» سفر حزقیال، باب 39، آیه 18

9. « خداوند بر یعقوب ترحم فرموده، اسرائیل را بار دیگر بر خواهد گزید و ایشان را در زمینهایشان آرامی خواهد داد و غربا به ایشان ملحق شده، با خاندان یعقوب ملحق خواهند گردید. و قومها (غیر یهودیان) را در زمین خداوند، بنده و کنیز خود خواهند ساخت و بنی اسرائیل، اسیر کنندگان خود را اسیر، و بر ستمکاران خویش حکمرانی خواهند نمود.» اشعیا، باب 14، آیات 1ـ3
ب) تلمود
خاخامهای یهودی طی سالهای متمادی شرحها و تفسیرهای خودسرانه و گوناگونی بر تورات نوشتند که همه آنها را خاخام «یوخاس» در سال 1500م جمع آوری نموده، به اضافه چند کتاب دیگر که در سالهای 230 و 500 م نوشته شده بود، به نام «تلمود» یعنی تعلیم دیانت و آداب یهود، جمع آوردی کرد. این کتاب هولناک در اصل چند جلد بیشتر نبود، اما از هشت قرن پیش، به 12 جلد و امروز به 36 جلد در قطع وزیری رسیده است. تلمود، اخبار شرارتهای یهود است. کار تألیف آن حدود دو قرن، پیش از جمع آوری اسفار تورات آغاز شد، از دو قرن پیش، پس از جمع آوری اسفار و رواج آن و بازگشت از بابل باب تورات بسته شد و تلمود با افسانه ها و اساطیر عجیب و غریبش بر تورات فائق آمد و آن را تحت الشعاع قرار داد. همه بذرهای ناپاکی در تلمود است. این کتاب نزد افراطیون یهود و صهیونیست های امروز از تورات هم مقدس تر و مهم تر است. اینک به بخشهایی از این کتاب توجه فرمایید:
1. « هنگامی که خداوند امر کرد هیکل را خراب کنند خطا کرده بود. به خطای خویش اعتراف کرده، به گریه در آمد و گفت: وای بر من که امر کردم خانه ام را خراب کنند. و هیکل را بسوزانند و فرزندان مرا تاراج نمایند. خداوند از اینکه یهود را به چنین حالی گذاشته سخت پشیمان است و هر روز لطمه به صورت خود می زند و زار زار گریه می کند. گاهی از چشمانش دو قطره اشک هب دریا می چکد و آن چنان صدایی می کند که تمام اهل جهان صدای گریه او را می شنوند و آب های دریا به تلاطم و زمین به لرزه در می آید.

2. قسمتی از شیاطین، از فرزندان آدم هستند. آدم زنی زشت داشت از شیاطین به نام «لیلیث» که مدّت 130 سال همسر آدم بود. شیاطین از نسل او متولّد شدند!

3. حوّا در این مدّت 130 سال جز شیطان فرزندی نزائید. زیرا او هم همسر یکی از شیاطین شده بود... انسان می تواند شیطان را بکشد به شرط این که خمیر نان عید را نیکو به عمل آورد.(خمیر نان عید از خون غیر یهودیان ساخته می شود.)

4. ارواح یهود از ارواح دیگران افضل است. زیرا ارواح یهود جزء خداوند است! همچنان که فرزند جزء پدرش است. روحهای یهود نزد خدا عزیزتر است. زیرا ارواح دیگران شیطانی و مانند ارواح حیوانات است.

5. بهشت مخصوص یهود است و هیچ کس به جز آنها داخل آن نمی شود. ولی جهنّم جایگاه مسیحیان و مسلمانان است و جز گریه و زاری چیزی عائد آنها نمی شود.

6. پیامبری به نام مسیح نیامده است و تا حکم اشرار (غیر یهود) منقرض نشود، ظهور نخواهد کرد. و هر وقت که او بیاید زمین خمیر نان و لباس پشمی می رویاند. در این وقت سلطه و پادشاهی یهود بازگشته و تمام ملّتها مسیح را خدمت خواهند کرد. آن زمان هر یهودی دو هزار و هشتصد برده و غلام خواهد داشت.

7. بر یهود لازم است که املاک دیگران را خریداری کند. تا آنها صاحب ملک نباشند و همیشه سلطه اقتصادی برای یهود باشد.

8. پیش از آنکه یهود نفوذ و سلطه کامل خود را بدست آورد، لازم است جنگ جهانی برپا و دو ثلث بشر نابود شود.

9. کشتن مسیحی از واجبات مذهبی ماست. و پیمان بستن با او یهودی را ملزم به ادا نمی کند. روسای مذاهب نصرانی و هر که را دشمن یهود است باید در روز سه مرتبه لعن کرد.

10. «یسوغ نصرانی»(حضرت عیسی علیه السلام) که ادعای پیامبری کرده و نصاری گولش را خورند با مادرش مریم که او را از مردی به نام «باندار» به زنا آورده بود!! در آتش جهنّم می سوزند. کلیساهای نصارا که در آن سگهای آدم نما به صدا در می آیند به منزله زباله خانه است.

11. اسرائیلی در نزد خداوند بیش از ملائکه محبوب و معتبر است و اگر غیر یهودی یک یهودی را بزند چنان است که به عزّت الهی جسارت کرده و جزای چنین شخصی جز مرگ چیز دیگری نیست و باید او را کشت.

12. اگر یهود نبود، برکت از روی زمین برداشته می شد، آفتاب ظاهر نمی شد و باران نمی بارید.

13. همچنان که انسان بر حیوانات فضیلت دارد، یهود بر اقوام دیگر فضیلت دارد. نطفه ای که از غیر یهودی منعقد می شود، نطفه ی اسب است. اجانب (غیر یهودیان) مانند سگ هستند و برای آنها عیدی نیست. زیرا عید برای اجنبی و سگ خلق نشده است.

14. سگ افضل از غیر یهودی است. زیرا در اعیاد باید به سگ نان و گوشت داد ولی نان دادن به اجنبی حرام است. هیچ قرابت و خویشاوندی بین غیر یهودیان نیست. مگر در نسل و خاندان الاغ قرابتی است؟

15. خانه های غیر یهودیان مانند طویله است. غیر یهودیان دشمن خدا و مثل خوک قتلشان مباح است. اجانب برای خدمت کردن یهود، به صورت انسانی خلق شده اند.

16. خدعه کردن با غیر یهودی منع نشده است. سلام کردن به غیر یهودی اشکال ندارد؛ به شرط آنکه در خفاء او را مسخره کرده باشند.

17. چون یهود با عزت الهیه مساوی هستند، تمام دنیا و هر چه در اوست ملک آنها می باشد و حق دارند که بر آن تسلط کامل یابند. دزدی از یهودی حرام است. ولی از غیر یهودی جایز می باشد. چون اموال دیگران مانند رملهای دریاست و هر کس زودتر بر آن دست گذاشت، مالک آن است.

18. یهود مانند زن شوهر دار است. همچنان که زن در منزل به استراحت می پردازد و شوهر خرجی او را می دهد، بی آن که در کارهای خارج از منزل با او شرکت کند، یهود هم به استراحت پرداخته، دیگران باید آنها را روزی بدهند.

19. هرگاه یهودی و غیر یهودی شکایت داشته باشند، باید حق را به جانب یهودی داد. اگر چه باطل باشد.

20. ربودن اموال دیگران به وسیله ربا مانعی ندارد. زیرا خداوند شما را به ربا گرفتن از غیر یهودی امر می فرماید. به کسانی که یهودی نیستند قرض ندهید. مگر آنکه نزول بگیرید... ما مأموریم که به آنها ضرر برسانیم.

21. حیات و زندگانی دیگران مال یهود است. چه رسد به اموال آنها! هرگاه غیر یهودی از یهودی پول بخواهد باید آن قدر از او ربا گرفت تا تمام دارائیش را از دست بدهد.

22. غیر یهودی را هرچند صالح و نیکوکار باشد، باید کشت.

23. حرام است غیر یهودی را نجات بدهید. حتی اگر در چاهی بیفتد باید فورا سنگی بر در آن گذاشت! اگر یکی از اجانب را بکشیم مانند این است که در راه خدا قربانی کرده ایم.

24. اگر یک نفر یهودی کمکی به غیر یهودی کند، گناهی نابخشودنی مرتکب شده است.

25. تا می توانید غیر یهودی بکشید و اگر دستتان به کشتن او رسید و او را نکشتید مرتکب خلاف شده اید. هلاک کردن مسیحی ثواب دارد و اگر کسی نمی تواند او را بکشد لا اقل سبب هلاکتش را فراهم نماید.

26. تعدی کردن به ناموس غیر یهودی مانعی ندارد. زیرا آنها مانند حیوانات هستند و حیوانات را زناشوئی نیست. یهودی حق دارد زنهای غیر یهودی را به غصب برباید و زنا و لواط با غیر یهودی عقاب و کیفری ندارد.

27. برما لازم است که با نصارا مانند حیوانات برخورد کنیم. کلیساهای آنها خانه گمراهان است و خراب کردن آن ها ضروری و واجب است.

28. ملّت برگزیده خداوند مائیم. لذا برای ما، حیوانات انسان نمایی خلق نموده است. زیرا خداوند می دانست که ما احتیاج به دو قسم حیوان داریم. حیوانات بی شعور و غیر ناطق؛ مانند چارپایان. و حیوانات ناطق و باشعور، مانند مسیحیان و مسلمانان و بودائیان. خداوند برای اینکه ما بتوانیم از همه آنها سواری بگیریم، ما را در جهان متفرق ساخت. لذا باید دختران زیبای خود را به پادشاهان و وزرا و شخصیتهای برجسته غیر یهود به تزویج در آوریم تا بوسیله آنها بر حکومتهای جهان تسلط داشته باشیم!

اگر دقت کرده باشید، اینها همان سیاستهایی است که امروزه صهیونیستها دارند بر دنیا تحمیل می کنند و با برنامه کهنه ی جاسوسی و سیاست پنهان، جهان را به تسخیر خودشان در آورده اند. منشور حقوق بشر، حکام شورای امنیت، ملل متحد و این گونه شوراها، چیزی جز بازی دادن دیگر انسانها نیست. یهودیان، انحصار طلبند و کسی را به دینشان راه نمی دهند مگر اینکه ثابت شود پدر یا مادر او یهودی بوده باشد. اکنون با پذیرفتن صوری برخی از غیر نژادشان، آنها را به عنوان فدائیان خودشان تربیت کرده و به کار گمارده اند تا در صورت هر گونه خطری، ابتدا آنها نابود شوند. نمونه های بارزی از این سیاست و مکر پنهان به خوبی در حوادث جهان قابل حس است. به عنوان مثال، در برجهای دو قلوی نیویورک 5000یهودی مشغول به کار بودند که روز حادث 11 سپتامبر، حتی یک نفر از این 5000 نفر در محلّ کارش حاضر نشد. بسیاری از جنگها و درگیری های مناطق مختلف جهان که بین  کشورها و قومیتهای مختلف اتفاق می افتد، جز با این سیاست پنهان ایجاد نشده است. یهود طبق دستور خاخامها و بزرگانشان، موظف اند که خود را قومی مظلوم جلوه دهند که حقوقشان پایمال شده است ولی در واقع برای تمام دنیا برنامه ریزی داشته باشند. به گونه ای که در هر کشور و هر مذهب و دینی، جاسوسانی داشته اند. نمونه های بارزی از این تجسّس کهنه در حوزه های علمیه ما ثابت شده است که اطلاعات بسیار دقیقی از ما را طی سالها به بزرگانشان مخابره می کردند. کسانی که در قالب مسیحی و مسلمان وارد مجامع دیگر شده و اخبار پنهان و آشکار و نقاط قوت و ضعف آنها را پیدا کرده و ثبت می نمایند. این است قومی نژاد پرست که امروزه در قالب دفاع از خود، هزاران انسان بی گناه را در سراسر جهان و بخصوص منطقه ی مظلوم غزه می کشد.
برگرفته از کتاب «دنیا بازیچه یهود» نوشته آیت الله سید محمد حسینی شیرازی.
ادامه دارد...