سخنی با منتشر کنندگان فیلم کذایی یک عمامه به سر
1.اثبات صحت این فیلم و انتساب به فرد مذکور از یافتن نقطه سیاه در تاریکی شب اول ماه، بسی سخت تر است.
?.بر فرض که فیلم و استنادش صحیح باشد، این فیلم چه خدمتی می تواند به انسانها داشته باشد؟ مانند همه ی فیلمهایی که از زندگی خصوصی افرادی دیگر گرفته شد و فقط موجی کاذب راه انداخت و آبروهایی را ریخت و…
?. خود منتشرکنندگان فیلم که امر به معروف در ملأ عام را دخالت در امور خصوصی افراد می دانند، آیا وارد شدن به زندگی خصوصی افراد و انتشار آن، را جرمی سنگین تر از آنچه برایش سینه می زنند، نمی دانند؟
4. آیا نشنیده اید فردی نزد حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) اقرار به زنا کرد و برای نجات از عذاب وجدان تقاضای حد نمود و حضرت، او را از این کار منصرف نمود تا اینکه چهار روز آمد و چهار مرتبه اقرار نمود و حضرت بناچار حکم الهی را در حقش جاری نمود؟
5. آیا نشنیده اید که برای اثبات جرمهای سنگینی مثل زنا، باید چهار شاهد مرد عادل بالغ عاقل همزمان شهادت دهند؟ شما بگویید، در کدام واقعه ای چنین شهود عادلی همزمان حاضر می شوند؟ آیا اسلام این سختگیری را در اینگونه شهادت ها، اعمال نکرده است تا آبروی انسانها را حفظ کند؟ شما به کجا می روید؟
?. این انقلاب وابسته به افراد نیست که با رفتن، مردن، ارتداد یا فسق شخص یا اشخاصی نابود شود. این انقلاب، یک تفکر، یک موج، و یک سیل خروشان است. فقط می توانید نقدش کنید. انقلاب اسلامی ما، خوراکش نقد است و با نقد محکم تر و زنده تر می شود.
فاعتبروا یا اولی الابصار!
--------------------------------------------

پ.ن: توصیه می کنم اگر انسان دین مداری هستید، کنجکاو نشوید و به دنبال دیدن فیلم نباشید. همین!