«به درستی که دشمن ترین انسانها نسبت به مؤمنان، یهودیان اند.» مائده، آیه 82
یکی از اسناد تکان دهنده ای که سراسر جهان را در بهت و حیرت فرو  برد و عکس العمل ها و برخوردهای متفاوتی را باعث شد، کتابی است به نام پروتکلهای جلسات زعمای صهیونیسم که مجموع 24 گزارش جلسه ای در تعیین خط مشی و نحوه عمل صهیونیستهاست؛ برنامه ای که سرمایه داران و اقتصاد دانان یهود برای ویران کردن بنای مسیحیت، قلمرو پاپ و دست آخر، اسلام، تنظیم کرده اند.(1) مطالب این کتاب از آنجا که گزارش جلسه های داخلی و سری صهیونیستهاست، به کلّی عاری از تعارفات معمولی و سیاسی و کاملاً بی پرده و صریح است و درست به همین دلیل است که از یک سو عمق خباثت و طینت جنایت پیشه این دشمنان بشریت را نشان می دهد و از سوی دیگر سخت حیرت انگیز و شگفتی آور است. از همان روز اول پیدایش آن هم، صهیونیستها با تمام توان و نیرو سعی کردند نسخه های آن را نابود کنند و نقدهای مفصل در رد آن بنویسند و به هر حال آن را مخدوش یا بی ارزش و یا فراموش شده، قلمداد کنند.
آنچه در این کتاب آمده قبل از سال 1901 میلادی تدوین و تنظیم شده است. امّا چنان با وقایع سده اخیر انطباق دارد که گویی مجریان سیاستهای امپریال ـ صهیونیستی دنیا، دقیقًا این کتاب را پیش رو گذاشته و مو به مو آن را اجرا کرده اند.(2)
برای پرده بر داشتن از راز وحشتناک نهفته در روحیه یهودی ـ صهیونیستی و انگیزه آن، کمتر به عمق موضوع توجه کرده ایم. اگر بخواهیم به این راز که یهودیان نسل اندر نسل برای یکدیگر به ارث گذاشته اند پی ببریم باید پروتکلهای دانشوران صهیون را بخوانیم. چرا که در آن خبرهای یقین آوری است: صهیونیسم پوشش خارجی یهودیت جهانی است. صهیونیسم، فراماسونری و یهودیت جهانی هر سه یک چیزند. یهودیت جهانی یک حرکت جوشیده از تلمود است.(3)
کلمه دانشوران به معنای یک باند و گروه مخفی از بزرگان یهود است که در اثنای انقلاب فرانسه موجودیت مخفی خود را تجدید کرد و در نیمه سده نوزدهم، در روزگاهر کارماکس به حرکت خود ادامه داد و در ربع پایانی این قرن فعالیت خاصی از خود نشان داد و سرانجام در سال 1897 نخستین کنفرانس صهیونیستی جهانی خود را به ریاست دکتر تئودر هرتصل در شهر بال سوئیس برگزار کرد. در این کنفرانس سرّی بود که پروتکلها به وجود آمد. بلکه از قبل توسط یکی از بزرگان یهود آماده شده بود. به اعتقاد محققان غربی، این شخص، آشر گینزبرگ از یهودیان اودسا بوده است که در دنیای نویسندگی یهود، به نام مستعار احد هاآم ـ یعنی یکی از مردم ـ شهرت دارد.(4)
علّت روشن شدن این نقشه وحشتناک آن بود که در سال 1897 هنگامی که قطبهای صهیونیسم، کنفرانس ویژه خود را در شهر بال تشکیل داده بودند، گروهی از پلیس تزاری روس که از مسکو آمده بودند، ساختمان محل تشکیل کنفرانس را به آتش کشیدند و صهیونیستهای در جلسه از ترس خود پا به فرار گذاشتند. در نتیجه افراد پلیس وارد سالن شدند و اوراق و صورتجلسات و یادداشتهای روی میزها را جمع آوری کرده، آن را به مسکو انتقال دادند.(5)
برنامه یهودی کنایه از 24 فصل است که چکیده تفکرات اهریمنی یهود را در دستیابی به سلطه بر جهان از طریق یک حکومت جهانی، پس از ویران کردن روسیه ارتودکس، اروپای کاتولیک، قلمرو پاپ و سرانجام اسلام، در خود جای داده است. حکومت جهانی یهود یعنی اجرای هدفی که اصولا یهودیان ـ بنا به اعتقاد خودشان ـ آفریده شده اند تا بعد از آن که مصیبتهای اسارت بابلی به برکاتی مبدل شد تا قوم برگزیده به این سرنوشت دست یابد، آن را تحقق بخشند و حکومت جهانی یهود همان اوتوکراسی از نسل داوود است و دیگر اقوام و ملل علی رغم اختلافات دینی، نژادی، زبانی، جغرافیایی و رنگ و پوست، حیواناتی بیش نیستند.(6)
اصول و قواعدی که غرائز سرکش یهودیان را وا می دارد تا بر اساس آن دست به کشتار ـ انسانهای بی گناه غیر یهود و بعضا یهودی ـ بزنند، در روحیه تجمع و یورش ریشه دارد. تجمع و یورش یک فلسفه خونبار یهودی، قبّلی و تلمودی است. کسانی که در دهه پایانی سده نوزدهم پروتکلها را پدید آوردند، روحیه خونریزی و وحشیگری خود را برای اجرای قانون اساسی پروتکلها از کتاب وحشتناک تلمود گرفته اند. (7)
کلمات صهیون و صهیونیسم به این صورتی که امروز مصطلح است، بیش از یک قرن سابقه ندارد. در حالی که مقابله صاحبان این اندیشه با خود اسلام بیش از 1400 سال پیش و از اولین روزهای ابلاغ پیام حضرت محمد (صلّی الله علیه و آله) شروع شده است.(8) صهیون در اصل نام تپه ای در اورشلیم یا بیت المقدس است. هنگامی که داوود (علیه السلام) در قرن 11 ق.م از حبرون (الخلیل) به بیت المقدس نقل مکان کرد، کاخ خود را بر فراز این تپه بنا نمود و واژه صهیون به مرور زمان مفهوم حکومت دینی یهود را به خود گرفت. (9)
برای اولین بار یک نسخه از برنامه های سرّی صهیونیستها (متن پروتکل) در روسیه تزاری به دست نویسنده ای روسی به نام سرگئی فیلوس افتاد. وی در سالهای 1901 تا 1905 م چندین بار اقدام به چاپ و نشر آن کرد که موجب آثار شدیدی در جامعه آن روز روسیه گردید. با انقلاب سوسیالیستی 1917، تجدید چاپ این کتاب ممنوع شد و رژیم کرنسکی سزای کسی را که در خانه اش نسخه ای از پروتکلها به هر زبانی یافت شود، اعدام اعلام نمود. امّا قبل از این، نسخه هایی از آن به انگلستان فرستاده شده و در موزه لندن ثبت و ضبط گردیده بود. ویکتور مارسدن، خبرنگار انگلیسی مقیم روسیه، در جریان انقلاب شوروی، ابتدا زندانی و پس از آزادی، از روسیه خارج شده و به انگلستان بازگشت. او در سال 1920 کتاب پروتکلها را از موزه لندن گرفته و چون کاملا به زبان روسی تسلط داشت، آن را به انگلیسی ترجمه و منتشر نمود.(10)
در همه کشورهای جهان و بخصوص غرب از زمان افشای پروتکلها تا به امروز دستهای مرموز و قدرتمندی، سعی در مخفی نگاه داشتن این برنامه ها از انظار مردم داشته اند. هم اکنون در غرب سزای کسی که نسخه ای از پروتکلها را داشته باشد و یا اینکه در راه نشر و بازگویی آن تلاش کند، سه سال زندانی ـ در ظاهر ـ و در حقیقت چیزی جز تباهی زندگی اجتماعی و در صورت تسلیم نشدن، چیزی جز مرگ، نخواهد بود. مثلا بعضی از روزنامه های انگلستان مانند مورنینگ پست بحث و کاوش در این زمینه را شروع کرده بودند. اما اندکی بعد ناگهان ادامه مباحث خود را رها می کنند و مهر سکوت بر لب می زنند. وینستون چرچیل یکی از کسانی بود که قبل از گرایش به یهودیت جهانی و پیوستن به اردوی آن، در مجله ساندی هرالد مصور، مورخ 8/ 2/ 1920 مقاله ای منتشر کرد و در آن توطئه به تعبیر خودش، یهود خدانشناس برای نابود کردن تمدن اروپا، را به باد انتقاد گرفت و آن را یک دولت وحشتناک جهانی(11) خواند. اما کمی بعد او نیز سکوت اختیار کرد. انتقام گیری پنهان و آشکار یهود از روزنامه ها، مجلات، نویسندگان، مفسران سیاسی و یا جمعیتهایی که به موضوع پروتکلها پرداخته اند مشهور و بیرون از شمار است. رویدادهای انتقام گیر یهود به ایجاد رعب و وحشتهای صوری و حذف آگهی ها و اعلامیه ها از روزنامه ها و ویران گریهای مخفیانه اقتصادی و تجاری محدود نمی شود. بلکه دامنه آن به سوزاندن چاپخانه ها و قتل و ترور به شیوه های عجیب کشیده می شود.(12)
ان شاء الله، در نوشته بعدی، خلاصه ای از این پروتکلهای ضد بشری را از کتاب "جنایت جهانی" اثر استاد شمس الدین رحمانی نقل خواهیم نمود.


-------------------------------------------------
پاورقی ها:
1. پروتکلهای دانشوران صهیون، عجاج نویهض، نشر آستان قدس رضوی، 1373، ص 42و43
2. جنایت جهانی، شمس الدین رحمانی، نشر پیام نور، چاپ دوم، 1381، ص 204
3. رجوع شود به قسمت اول این نوشته. اینجا. همچنین: کتاب "دنیا بازیچه یهود"، اثر سید محمد حسینی شیرازی
4. پروتکلهای دانشوران صهیون، ص 45و46
5. حکومت جهانی، ج.ک.اسکات، 1955
6. پروتکلهای دانشوران صهیون، ص32
7. همان، ص 33و43
8.  جنایت جهانی، ص 13
9. پروتکلهای دانشوران صهیون، ص 46و47
10. جنایت جهانی، ص13
11. توجه کنید که این مقاله، قبل از تشکیل حکومت ظاهری یهود، اسرائیل، نوشته شده است.
12. پروتکلهای دانشوران صهیون، ص 45و46